Eerste foto's Jodhpur - Reisverslag uit Jodhpur, India van Andy - WaarBenJij.nu Eerste foto's Jodhpur - Reisverslag uit Jodhpur, India van Andy - WaarBenJij.nu

Eerste foto's Jodhpur

Door: andy

Blijf op de hoogte en volg Andy

14 Februari 2014 | India, Jodhpur

Hier wat eerste plaatjes van Jodphur de plaats van mijn tweede project. Laters Andy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Andy

In dit reisdagboek zal ik jullie op de hoogte houden van alles wat ik mee maak en alles wat ik doe tijdens mijn reis in India.

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 8531

Voorgaande reizen:

04 Januari 2014 - 28 Februari 2014

India

26 Januari 2014 - 26 Januari 2014

BodhGaya

Landen bezocht: