India - Reisverslagen van Andy - WaarBenJij.nu India - Reisverslagen van Andy - WaarBenJij.nu

India

Tijdens mijn reis zal ik in totaal 4 weken vrijwilligerswerk doen en 4 weken reizen. Ik begin met twee weken vrijwilligerswerk in het zuid-oosten van India. Tijdens dit vrijwilligerswerk zal ik me voornamelijk bezig houden met landbouw. Er zit ook een sociaal aspect aan, namelijk activiteiten doen met kinderen, les geven, en op huisbezoek gaan bij families.
Vervolgens zal ik vliegen naar het noord-oosten en vanuit daar langs tempels en steden doortrekken naar het tweede vrijwilligersproject. Dit is in Jodhpur, Rajastan. Dit is meer een sociaal project. Veel op scholen les geven, maar bijvoorbeeld ook het schoolplein opleuken of de kinderen vermaken.
De eerste 5 weken van mijn reis zal ik vergezeld worden door Gosse. Daarna zal ik alleen verder gaan naar het laatste project.
Morgen ochtend vroeg stap ik het vliegtuig in. Het begin van dit enorme avontuur! Zeker spannend en we gaan het mee maken.
Via dit profiel kunnen jullie mij volgen en zal ik jullie op de hoogt houden!

Aju!

Recente Reisverslagen:

27 Februari 2014

Incredible India

21 Februari 2014

Koreanen

17 Februari 2014

Andy voor de klas!

14 Februari 2014

Eerste foto's Jodhpur

09 Februari 2014

Taj Mahal
Andy

In dit reisdagboek zal ik jullie op de hoogte houden van alles wat ik mee maak en alles wat ik doe tijdens mijn reis in India.

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8549

Voorgaande reizen:

04 Januari 2014 - 28 Februari 2014

India

26 Januari 2014 - 26 Januari 2014

BodhGaya

Landen bezocht: